Personal Branding Studenta

Personal Branding Studenta

plakat personal branding2

Projekt „Personal Branding Studenta” zainicjowany w listopadzie 2014 roku przez członków Koła Naukowego Pryzmat skierowany jest do studentów Wydziału Zarządzania wszystkich kierunków, zainteresowanych tematyką doskonalenia marki osobistej. 


 

Projekt składa się z cyklu wykładów prowadzonych przez studentów Zarządzania, a zagadnienia poruszane przez nich to między innymi:

– Poprawność językowa w komunikacji internetowej, umiejętność konstruowania poprawnych e-maili w relacjach z wykładowcami i w biznesie.

– Sztuka tworzenia prezentacji multimedialnych, zasady konstruowania i wykorzystanie alternatywnych narzędzi.

– Jak być dobrym mówcą? Czyli zasady dotyczące wystąpień publicznych.

– Czym jest marka osobista studenta, jak budować swój wizerunek, dlaczego ważny jest networking?

– Jak tworzyć CV i list motywacyjny, który zwiększy szanse na rynku pracy?

– Studencki savoir – vivre, czyli co wolno, a czego nie wypada robić na Uczelni i nie tylko.

Celem, jaki chcą osiągnąć członkowie KN Pryzmat to wzbudzenie zainteresowania studentów wyżej wymienionymi zagadnieniami, przekazanie ich w przyjemnej, studenckiej atmosferze oraz pokazanie rozwiązań, jak ulepszać swój wizerunek jako studenta na wysokim poziomie.

To świetna okazja dla studentów zwłaszcza I roku, którzy swoją akademicką naukę dopiero rozpoczynają, ale również dla wszystkich studentów zainteresowanych tematyką personal brandingu.

 

Serdecznie zapraszamy do śledzenia naszego Fanpage – tam znajdują się wszystkie bieżące informacje!